Trening indywidualny🏃‍♂️ vs trening grupowy🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️

Często zastanawiacie się jaki rodzaj treningu uzupełniającego wybrać. Poniżej kilka informacji, które pomogą Wam wybrać odpowiednią formę treningu dodatkowego🧠

Trening indywidualny :

 poprawa koordynacji ruchowej z piłką
 nauka nowych umiejętności z piłką
 poprawa skuteczności używania słabszej nogi
 doskonalenie techniki specjalnej
 nauka działań i uniwersalnych konceptów indywidualnych

Trening grupowy:

 nauka konceptów grupowych i indywidualnych w ataku i obronie
 doskonalenie techniki specjalnej z udziałem podejmowania decyzji ( występujące faktory: przeciwnik, partner, czas, przestrzeń)
 kształowanie charakteru i siły mentalnej podczas rywalizacji w grupie rówieśniczej

👉 Obydwa rodzaje treningu charakteryzuje wysoka intensywność związana z duża ilością powtórzeń w aspekcie techninczym oraz duża ilość powtarzalnych sytuacji boiskowych w aspekcie taktyczno – technicznym (rozumienie gry)

👨‍🏫 Nasze zalecenia❗️

Trening indywidualny zalecamy dla osób, które posiadają zauważalne deficyty w podstawowej koordynacji z piłką, w operowaniu słabszą nogą, i podstawowych umiejętności techninczych tj. prowadzenie, uderzenie , przyjęcie piłki itp.

Trening grupowy zalecamy dla osób, których podstawowe umiejetności techniczne pozwalają na obserwację pola gry, partnera i przeciwnika podczas działań z piłką- pozwala to na skupienie się w treningu na aspekcie poznawczym🧠 – czyli rozpoznaniu, analizie,podjęciu decyzji oraz wykonaniu działań techniczno – taktycznych podczas sytuacji boiskowych.